Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали, топла.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    колеги , рядко имам време да влизам във Форума , и чак сега виждам тази тема. Имам подобен проблем и аз като колегата, но колата е 33ка 1.4 инжекция обаче... Студена пали с показването на ключа , но топла си трябва малко газ да се подаде и повече да се повърти което недоумявам на какво може да се дължи. Интересното е ,че не е някаква закономерност , случва се по някой път и да го няма въпросният проблем. Да вметна ,че колата не се кара често , но надали на това се дължи...Бих желал да отстраня въпросния проблем и приемам всякакви идеи и съвети ! Благодаря!

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от demony Покажи съобщение
      колеги , рядко имам време да влизам във Форума , и чак сега виждам тази тема. Имам подобен проблем и аз като колегата, но колата е 33ка 1.4 инжекция обаче... Студена пали с показването на ключа , но топла си трябва малко газ да се подаде и повече да се повърти което недоумявам на какво може да се дължи. Интересното е ,че не е някаква закономерност , случва се по някой път и да го няма въпросният проблем. Да вметна ,че колата не се кара често , но надали на това се дължи...Бих желал да отстраня въпросния проблем и приемам всякакви идеи и съвети ! Благодаря!
      Като начало, горивен филтър сменял ли си и кога за последно?
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #78
        Преди около 7500км са сменяни масло , свещи , ангренажен ремък и филтри. Лошото е ,че нямам спомен дали тогава се е сменил и горивния филтър .... Даже и аз си мислех да не е от него , и говорих с колегата VFTI евентуално за масло и филтри , като мислех всичко наведнъж да сменя ,но има още време. Има ли начин да се разбере дали проблема е в него или само смяната му ще покаже ?

        Eдит , изрових документацията и горивен филтър е сменян преди около 18 000км ..
        Last edited by demony; d.m.y г., 20:20.

        Comment


        • #79
          Откарай я ,да и настроят на газоанализатор налягането на бензина и положението на потенциометъра на дросела. По спомен при мене бачкаше най- добре на 56-58 ома на затворено положение, но това не е меродавно, а само ориентировъчно.Запушен катализатор или липсата му също разбъзикват тоя инжекцион.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #80
            Ммм колата е без катализатор , има резонаторно гърне на негово място. Помпата за бензина , е малко шумничка /незнам дали това трябва да ме притеснява/ но ми бяха казвали ,че това е защото била външна?! Тези настройки за които говориш как стават? Ако не е нужна специална апаратура за бъзикане на компютъра и , да ги мъча аз ? На място оборотите играят малко. Немога да преценя колко , но може би +-50 . Доколкото разбрах и прочетох имало моторче за празен ход , което можело от време на време да се почиства?!?! Този пост стана малко дълъг , но все се сещам за разни такива неща които е хубаво мисля да спомена ако ще помогнат при формиране на диагнозата.

            Comment


            • #81
              Колеги , моля кажете къде може да я погледне някой алфичката които ще има идея какво прави, а няма да гадае по проблема с паленето топла.. днес едно трабантче запали по лесно от мен .. срам и позор..

              Comment


              • #82
                здрасти, най-добре си отвори една отделна тема и пиши коя година е колата и с какъв двигател и инжекцион.
                точка

                Comment


                • #83
                  След смяна на свещи, въртене на делкото и основна проверка по токовете положението е същото. Най-вероятно, проблема е в карбураторите. Майстора ми каза за някакви запушени каналчета, обаче... Всъщност, има някаква логика, защото колата преди да я взема е стояла под някъкъв сайвант 2 години.
                  A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                  Comment


                  • #84
                    Ами тогава майката му е ... Ремонтни комплекти за карбураторите около 30лв - двата. Разглабяне на съставните части и 2-3 дни киснене в ГАЗ за горене по възможност да е българска или руска, но не и гръцка. Хубаво плакнене няколко пъти продухване на вички отворчета ВНИМАТЕЛНО с игла(но наистина много внимателно за да не се разширят) и след това сглабяне със СТАРИТЕ жигльори и новите гарнитури и си ти...
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #85
                      То, ние ги разглобявахме, чистихме и т.н. обаче... Човека казва, че трябвало да се разпробие на някое и друго място, като се достигне до каналчето се почиствало механично и след това се запушвал отвора на разпробитото с олово и... може да говоря и глупости! Вчера сложих добавка за почистване на карбуратори, ама ми се струва че, полза няма да има, пък и майстора казва така.
                      A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                      Comment


                      • #86
                        Тоя майстор въобще да не пипа карбураторите. Щото карбуратори се ремонтират и чистят много трудно. Става в ултразвукова вана, става и с по-леки киселини, но и в 2-та варианта карбураторите трябва да са разглобени до основи. Аз от 10-тина години рациклирам карбови и се занимавам с тях, има много тънкости и не е добре да ги рови някой, който не е наясно с тях. Ще кача снимки на карбове, които правих скоро, но отново си мисля, че копаете в друга посока.
                        Ако колега си навит, мога да ти пратя един комплект, ако заработят при теб както трябва (а за въпросните карбове съм сигурен, че са перфектни) значи сте познали, но ако и с тях не се оправи, значи със сигурност причината е в друго нещо.
                        Attached Files
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #87
                          Чета и се чудя, как толкова ли съм се напоркал, че не чета очевидното, а то е, че колегата има 1.4 с инжекцион, а не карбове!
                          Основният проблем на тоя инжекцион е, че много трудно му се дава предварение и остава да се държат в изрядно състояние другите настройки!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Чета и се чудя, как толкова ли съм се напоркал, че не чета очевидното, а то е, че колегата има 1.4 с инжекцион, а не карбове!

                            Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
                            След смяна на свещи, въртене на делкото и основна проверка по токовете положението е същото. Най-вероятно, проблема е в карбураторите.
                            явно ти е силна "огнената" вода
                            33Imola/1351cc/1994 & 33Boxer16v/1712cc/1990 & 164SuperV6/2959cc/1997

                            Comment


                            • #89
                              Явно за тая става дума .
                              http://www.rockauto.com/dbphp/x,carc...c_H4_Carb.html
                              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                              Comment


                              • #90
                                Благодаря на колегата Боби33 за отзивчивоста, но засега ще чакаме да подейства добавката. Само в краен случай бих предприел разглобяване на каквото и да е по автомобила, просто защото е в края на "живота" си. Все пак, 6 години ме тантурка по "красивите" ни пътища, а това за кола купена на старо не е малко!

                                ---------- Post added at 19:09 ---------- Previous post was at 19:06 ----------

                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Чета и се чудя, как толкова ли съм се напоркал, че не чета очевидното, а то е, че колегата има 1.4 с инжекцион, а не карбове!
                                Основният проблем на тоя инжекцион е, че много трудно му се дава предварение и остава да се държат в изрядно състояние другите настройки!
                                Колега, то в темата писаха и други хора, така че е нормално да се пообъркаш.
                                A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                                Comment

                                Working...
                                X